خخخ

عينك ريبان معتبرترين مارك اروپايي مي باشد كه مورد استفاده اشخاص معروف جهان نيز مي باشد و علاوه بر زيبايي چشمان شما را در برابر تمام مضرات حفظ خواهد كرد.

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

خخخ

۲ بازديد

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

فروشگاه ئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئنههههههههههههههههههه

ممننتننتتتنننت

ننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

براي خريد پس از كليك روي دكمه خريد كالا و تكميل فرم سفارش ، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد ، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.
قيمت : 40,000  تومان
خريد پستي

Fahrenheit

 

Fahrenheit

 

باركد: 3348900012219
توليد كننده : Dior
حجم:
Ml 200
قيمت 40000 تومان
جنسيت: مردانه | نوع عطر: Eau De Toilette | بو: خنك و ملايم | فصل: ماه هاي گرم سال
     
 

توضيحات

كمپاني : كريستين ديور
توليد : 1988
گروه بويايي : چوب - گل - مشك
سن و فصل استفاده : بيش از 20 سال . مناسب چهار فصل

نيازي به معرفي ندارد ، فارنهايت جزئي از تاريخ عطر است و تنها متعلق به ديور نيست . زماني كه توليد شد با استقبالي بي نظير مواجه شد و يكي از علل آن طراوت خاصي بود كه در اين عطر استفاده شده بود ، زيرا در آن دوران هيچ يك از كمپاني ها در عطرهاي مردانه خود چنين تركيبي را به كار نمي بردند و اغلب رايحه ها بسيار سنگين و غليظ بودند . فارنهايت خلاقيت و روحي مدرن از عطر مردانه را به نمايش گذاشت و ديور اثري جاودانه را به دنياي عطر و عطر دوستان تقديم كرد كه جاودانه خواهد ماند .
فارنهايت همچنان در صدر 10 عطر پر فروش جهان قرار دارد !

رايحه فارنهايت
هر كس بنا بر شامه خود رايحه اي را در اين عطر حس مي كند . زماني كه فارنهايت را تست مي كنيد بعضي افراد رايحه اي با طراوت از خيار به مشامشان مي رسد و عده ديگري رايحه اي مصنوعي و نفت مانند ( البته نه به آن تندي ) را احساس مي كنند . طراوت و خنكي ملايم مورد نظر ناشي از اسانس قوي برگهاي گل بنفشه در نت مياني ست كه با شدت به نت اول مي آيد و با ساير تركيبات نت ابتدايي نظير اسطوخودوس ، سدر، نارنگي ، گل بابونه . . . و كمي طعم شيرين خفيف مخلوط مي شود . هر چه زمان بيشتري از تست اوليه مي گذرد رايحه چرم در نت انتهايي بيش از قبل خود را آشكار مي كند و در اينجاست كه فارنهايت كاملاً در تضاد با نت ابتدايي خود حركتي رو به گرمي را آغاز مي كند و چرمي، سنگين ، با رايحه اي مصنوعي و غليظ مي شود . تندي كمي به همراه عطر چوب در آن به وجود مي آيد و نت ابتدايي و طراوت آن به ميزان بسيار زيادي محو مي شود . 

مردي در نهايت كمال
روح فارنهايت جمعي از تضادها را در خود دارد . كلاسيك و در عين حال مدرن است . كاراكتري آزاد و رها دارد با اين حال بسيار متشخص ، جذاب ، شيك و با نفوذ است . فارنهايت مردي در نهايت كمال و بلوغ و متمايز از ديگران است . مردي پخته كه در كنار ساحل غروب خورشيد را نظاره مي كند .

پس از اين توليد موفق ، ديور كلكسيوني از مدل هاي مختلف فارنهايت را با اسامي و رايحه هاي متفاوت عرضه كرد Fahrenheit 32 , Fahrenheit Absolute , Aqua Fahrenheit

ترنج ، هاوثورن ، پيچ امين الدوله ، جوز ، صندل ، بنفش ، سرو ، نعناع هندي و باقلا مواد تشكيل دهنده ي اين عطر مي باشد .
 
   


قيمت : 40,000  تومان 
خريد پستي

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.